Lapas

trešdiena, 2012. gada 2. maijs

Aprīļa kino

Starp gada pārskatu sagatavošanas darbiem, tika iespiestas dažas kino pauzes...
1) " Larry Crowne " Toms Henks, režisors, scenārija līdzautors un galvenās lomas atveidotājs. Otra galvenā loma tikusi  Džūlijai Robertsai.
Viegla, saulaina filma par otro iespēju, par iespēju mainīt savu dzīvi pilnībā. Lielisks humors.

2) "Tintiņa piedzīvojumi" Spīlberga meistardarbs. Mūltfilma, ko skatoties sanāca piemirst :) 
Skatījos dublēto versiju un nevīlos. Jauka, sirsnīga, naivisma un piedzīvojumu pilna filmiņa ģimenes pēcpusdienai.


3) "Hysteria" Komiska filmiņa, bez vulgaritātes, gana ironiska... joki divdomīgi... un protams stāstam cauri vijas romantika.


4) "Apduction"  režisors John Singleton. Galvenājā lomā Teirlor Lautner...Piedzīvojumi... Action... Puiša identitātes meklējumi... Fināls gana nepārliecinošs... No noskaties un piemirsti plauktiņa...






1 komentārs:

  1. Kas par maratonu!

    No tevis pieminētajām esmu redzējusi abas augšējās. tintiņu iesākām skatīties ar mazajiem un tāpēc ātri vien beidzām! :) Un tā arī esmu piemirsusi noskatīties līdz beigām :)

    Ar TOmu Henku ir tā, ka kopš FOresta gampa un vēl pāris līdzīgām moovies viņš man jebkurā lomā liekas garā vājš un konkŗeti šajā filmē es vēl ieraudzīju, cik slikti viņš skūpstās!!!!!!!!!
    Bet filmas fīča interesanta. Man iespiedies atmiņā teikums par skatienu publiskās runas laikā :)

    es šobrīd esmu nākamās to watch filmas meklējumos... Holivuda par lēnu ražo manai gaumei... :D

    AtbildētDzēst