Lapas

ceturtdiena, 2017. gada 1. jūnijs

1. jūnijs

Negaidot 1. janvāri, esmu apņēmusies ieviest savā dzīvē pārmaiņas...
1.jūnijs ir perfekta diena, lai uzsāktu pārmaiņas!
Lai neatkāptos no nospraustajiem mērķiem...rakstīšu  šeit piezīmes...Nudien ceru, ka izdosies

1. Rītu sākt ar glāzi citronūdens
Parakņājos Gōgles tantes arhīvos un atradu interesantu informāciju- naktī mūsu ķermenī notiek pamatīgs darbs, kā rezultātā izdalās toksīni...ko attiecīgi glāze silta citronūdens palīdz izvadīt no organisma... nepretendēju uz zinātniski pareizu traktējumu, bet tas ir tas kā es to saprotu. Un citronūdens man lieliski garšo.
1 gl. karsta ūdens
1/2 citrona
Voilā! Tieši tik vienkārši! Un gards rīta dzērien gatavs.

2. Rītu sākt ar pateicības lūgšanu pirms darbiem... lai gan katru dienu sāku ar lūgšanu. Bieži vien pirms tam, mani piemodinājis telefona zvans un esmu metusies kārtot darba lietas, pat neizkāpjot no gultas, izspūrušiem matiem...reizēm šie rīta darbi ievelkas līdz vakaram... par ēšanu ar piemirstot... tas ir viens no iemesliem, kāpēc esmu stingri nolēmusi, ieviest kārtību ne tikai papiru lietās, bet arī sāva dzīvē :)
Tātad rītam jāsākas ar pateicību...parakājoties tais pašos viedās Gōgles tantes arhīvos, izlasiju interesantus faktus, par pateicību un lūgšanu...Vai zinājāt, ka tas palīdz jūsties laimīgākam, samazina stresa līmeni un pat stiprina imunitāti.
Un lai pelēkās dienas vieglāk pārdzīvot...iekārtot pierakstu grāmatiņu, kur katru dienu ierakstīt vismaz vienu dienas prieku, pateicību.

3. Vārda lasīšana...izvēlos lasīšanas plānu- Joyce Meyer: Promises for Your Everyday Life - a Daily Devotional




1 komentārs:

  1. BUSINESS LOAN PERSONAL LOAN HERE APPLY NOW WhatsApp +918929509036 financialserviceoffer876@gmail.com Dr. James Eric

    AtbildētDzēst