Lapas

pirmdiena, 2011. gada 19. septembris

izspūruši mati...mākoņi...

googles tantes arhīvs
Steidzīgais pirmdienas rīts :) modinātājs, kurš tiek nospiest vairākkārtīgi...   
vēl piecas minūtītes...nu vēl... Mati , kas dzīvo savu dzīvi...zēbiķe, kas sadomāja radīt sevī caurumu...gluži mistiskā kārtā...Bāni nokavēju...vilcienu saraksts kā radīts man, jo nākamais jau pēc 6 minūtēm...Rīgā...6. tramvajs...ķeru tramvaju aiz astes...mana kreisā kurpe kā labākajā komēdijā aizlidoja pāris metrus pa gaisu... Neprasiet man - kā man tas izdevās?!...Nudien nezinu un neticētu, ja man kāds to stāstītu...:) Tramvajs, tā sakot, lai viss būtu kā pienākas,  aizbrauca, mani nepaņēmis līdzi....
Googles tantes arhīvs
Šorīt sajutos kā varone no filmas Bridget Jones's Diary... vien ar to atšķirību, ka man ir dēls...nepīpēju pat ne vienu cigareti un nedzeru tik dullīgi...un traki ceru, ka apaļumu ar man mazāk...Bet visādi citādi ...sieviete haoss...
Nākamā grāmata lasāmsarakstā būs Bridget Jones's guide to life :)
www.goodreads.com




1 komentārs:

  1. Hi, hi, hi! Jā pirmdienas rīti, brrrrrrr! Man šodien ar ar celšanos īsti neveicās, uzlecu uz riteņa un knapi 8:00 biju darbā. Par to ka ir paredzēta bildēšanās vispār piemirsu, izspūrusi kā vārna un bez kosmētikas. Nu ko lai saka PIRMDIENAS ir jāizņem no nedēļas saraksta!

    AtbildētDzēst